Pages

Monday, June 13, 2011

Tahniah kepada Terengganu..........

Salam, diharapkan teman-teman sihat hendaknya bersyukur saya masih boleh menulis untuk dibaca oleh teman-teman. Saya ucapkan terima kasih kepada teman-teman yang membaca blog saya secara langsung atau tidak langsung, saya masih belajar untuk menghasilkan satu penulisan yang berkualiti dan bermutu. Di kesempatan ini saya ucapkan Tahniah Kepada kontijen Terengganu yang telah merangkul 30 pingat emas dan seterusnya menjadi johan keseluruhan bagi Sukma 2011. Ini membuktikan Anak-anak Malaysia boleh berdaya saing dengan negara-negara lain dalam apa jua jenis sukan yang penting kita sebagai Anak Malaysia perlulah memberi sokongan kepada Anak-anak Malaysia kita yang bertungkus-lumus megharumkan nama Negara kita yang tercinta secara tidak langsung atau tidak langsung. Pihak yang berkenaan perlulah memainkan peranan yang penting dalam mencapai objektif dalam apa jua, tidak ada yang mustahil jika kita berkerjasama dan saling faham memahami diantara satu sama lain. Saya berdoa demi kejayaan dan kesejahteraan Anak-anak Malaysia kita yang berjuang demi negara dalam apa jua bidang saya akan memberikan sokongan yang semampu dari diri saya.
Buktikan Anak-anak Malaysia buat yang terbaik, buktikan kepada orang yang kita boleh berjaya dalam apa jua.

Salam sampai ketemu lagi teman-teman.................

No comments:

Post a Comment

BLOG MALAYSIA

BlogMalaysia.com