Pages

Saturday, June 23, 2012

Ayuh Bangkit Sabah Rhino

Assalammualaikum W.B.T & salam sejahtera diucapkan....di harapkan teman-teman berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya.Setelah sekian lama menyepi akhirnya saya muncul kembali sibuk sikit dengan kerjaya......Diharapkan peminat-peminat skuad badak tidak patah semangat dengan dua perlawanan yang berkesudahan kita tewas di tangan pihak lawan, biasalah tu adat perlawanan ada menang dan ada yang kalah yang penting usaha dan berdoa lagi buat yang terbaik sebaik mungkin.....kita sebagai rakyat yakni anak jati Sabah perlu memberi sokongan sama ada secara langsung atau tidak langsung. Pada pendapat saya Skuad Sabah mempunyai player yang berkualiti dan berbakat cuma mungkin tidak ada chemistry atau tidak sefahaman dengan pihak pengurusan dan sebaliknya begitu juga pihak pengurusan, kenapa tidak dipanggil semula " LEGEND-LEGEND SABAH " minta pandangan dan bantuan mereka, mereka ada cuma tidak diambil kisah dan dilupakan begitu saja,Kalau pendapat saya pihak pengurusan ini biar yang memegang jawatannya yang memang arif tentang sukan bola sepak ini ambil contoh liga-liga di Luar negara jika benar-benar mahu majukan bola kita lah ,Ini cadangan saja terpulang pihak yang mahu mendengarnya atau melaksanakannya.Saya biarpun jarang tengok pasukan Sabah bermain tapi saya akan mengikuti segala perkembangan mereka kerana ini pasukan negeri saya dan saya sayangkan pasukan negeri saya..........Diharapkan juga dengan kunjungan Queeens Park Rangers ke Sabah dapat dijadikan kayu pengukur bagi kualiti pasukan kita serta pengurusannya,Tahun ini saja Sabah telah menentang Pasukan Kebangsaan kita dan nampak mutu mainan kita amat baik diharapakn dapat diteruskan semasa menentang QPR.Sampai disini saja nukilan saya insyallah ada masa dan rezeki kita bertemu lagi........... Assalammualaikum......... " ANAK JATI SABAH " SABAH ALAP BANA.............. KUATKAN SEMANGATMU BANGUNLAH SKUAD BADAK SABAH..........

No comments:

Post a Comment

BLOG MALAYSIA

BlogMalaysia.com