Pages

Tuesday, March 22, 2011

TAHNIAH KEPADA TEMAN-TEMAN YANG SUDAH MENDIRIKAN MASJID

Salam, diharapkan teman-teman berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya serta berbahagia selalu.
Saya bersyukur kerana masih diberi peluang untuk menyatakan pendapat serta perasaan saya,
di kesempatan ini saya ingin mengucapkan tahniah setinggi-tingginya kepada teman-teman saya yang sudah mendirikan masjid ( BERKAHWIN ) moga-moga jodoh mereka dipanjangkan, rezeki dimurahkan, serta berjaya dalam apa jua yang dilakukan. Saya ingin memohon maaf kepada mana-mana teman saya yang mana saya tidak dapat meghadirkan diri ke majlis mereka atas sebab-sebab tertentu. Saya hanya dapat berdoa untuk kebahagian teman-teman dan diberkati ALLAH S.W.T.

Sekian Terima Kasih, Salam Perpaduan.........
Anak Malaysia

No comments:

Post a Comment

BLOG MALAYSIA

BlogMalaysia.com